Ont!


Idag har jag så sjukt ont i ryggen och över allt.
Adrian har vart knäpp och kastat alla saker o slått runt sig så jag har fått börja röja upp skiten.
Mycket arg  men framförallt lessen över detta.
Så nu har jag grundstädat toaletten, hallen och köket.
Ialla vrå, till och med ugnen.
Rutan på ugnen var typ helt brun.
(Jag trodde till och med att den skulle vara i den färgen).
Men när jag va klar va den precis som en glasruta! :D.
Haha det var helt galet.
Blev otroligt shockad.
Så nu sitter jag och försöker hitt ork att städa upp den värsta röran som är i vardagsrummet och sovrummet.
*SUCKAR*
Tur att jag har världens bästa hund iaf.
Idag har vi vart ute och lekt i snön, helt underbart va det!
Har aldrig sett en gladare hund.
Men eftersom det var kramsnö så hade han stora snöbollar i pälsen.
Som var mer eller mindre omöjliga att få bort när vi skulle gå in.
Men han va rätt söt iaf, o det va det värt.

Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Du får se till att din kille hjälper till lite mer.

Kommer bli mkt jobb sen när bebis kommer.

Kram

2010-11-09 @ 21:47:24
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, som tur är brukar han hjälpa mig en massa och jag brukar inte behöva göra knappt något själv. en igår hade vi en dålig dag båda två. Tur att dessa dagar går över! :D

2010-11-10 @ 09:00:46
URL: http://justafarytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0