>.<


(Bilden har jag tagit nu under hösten)
Hatar att jag ska "tänka" för mkt.
Är så dålig på att hålla tankarna i schack när jag inte går på mediciner samtidigt som jag vet att jag inte kan ta det nu.
Känner mig helt kluven mellan olika tankar och känslor.
Känner en sak och samtidigt blir jag så sjukt arg på mig själv att jag tänker så, samtidigt som det inte går att göra något åt.
Tyvärr tror jag att jag har rätt till en viss mån i det jag tänker och det gör saken ännu värre.
Blir helt galen av att dte ska vara såhär.
Skulle göra vad som helst för att slippa bråka med mina tankar och känslor.
Vill bara gräva ner mig ett tag och sen komma upp och må bra.
Men tyvärr är det inte så lätt.
Det jobbigaste är att jag faktiskt  mår ganska bra just nu.
men att en viss persons ord kan förstöra så mkt.
Hoppas inte att han fattar själv vad han säger.
Utan bara att han inte riktigt förstår hur jag och min hjärna får ihop det han säger.
Grawwjadjfadfogdfasmnd avklsdu.
Blir typ helt galen av det här. Det suger!
Känns ändå bra att man har en liten i magen så man kan tänka på den när man är lessen och h*n sparkar o snurrar där inne och kan komma tillbaks till verkligheten lite.
Eller bara kan tänka på den istället för det som annars infekterar min hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0