Dags att skriva igen.

Magen för tre veckor sedan, och nu är den ännu större.
Detta var magen  för tre veckor sedan och nu har den blivit lite
större igen.


Nu känner jag att det var dags att skriva igen.
Vill gärna skriva oftare men det har inte blivit av så får börja med det nu istället.
Sitter just nu i morronrock och funderar på vilka av min av mina två byxor jag ska ha på mig idag.
Lite jobbigt att inga byxor passar och har bara två mammabyxor att välja mellan.
+ att jag nu har gått upp 6 kilo. Haha vilket är bra, men känns väldigt konstigt när man ställer sig på vågen.
Ont i magen och ryggen har jag redan så undrar hur det ska vara när jag är på slutet.
Nu är det lite mer än 4 månader kvar tills bebisen  ska komma ut och jag har så mkt jag måste hinna göra innan den kommer.
Måste framförallt göra klart körkortet!
lite jobbigt och känner mig väldigt stressad inför det.
Gjorde ju halkan och allt för mer än 2 år sedan nu så måste verkligen rycka upp mig själv, men det är jobbigt.
Är så sjukt rädd för att misslyckas.
Annars är allt bara bra med mig.
Adrian ligger och sover och som för övrigt är världens bästa pojkvän och sambo och Neo ligger i mitt knä nu och vill ut och leka. Har världens finaste män som bor med mig! Adrian och Neo.

Så jag ska äta lite snabbt, är hungrig som en varg och sen gå ut med han en sväng.
I morron är det också dags för det efterlängtade ultraljudet!
Då får vi ett mer exakt datum och förhoppningsvist slår hjärtat som det ska på den lilla/lille.
Vi ska inte veta kön, men jag är ganska säker på att det blir en liten pojke! :D

Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Söt mage du har =)

Själv är man som en valross ;)

2010-11-07 @ 12:25:15
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Jenny

tack så mkt!

haha ja änsålänge är den ju liten iaf :)

sen kommer jag att vara lika bred som lång tror jag om det fortsätter såhär x).

men snart kommer din lilla bebis!

2010-11-08 @ 12:08:12
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

HIhihi jag har bara gått upp 5kg ännu så länge =)

2010-11-08 @ 19:14:27
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha oj det är lite lyxigt! :P haha jag har redan gått upp 6 kilo och är bara precis i mitten.

så nu väger jag 58 kilo, men det känns bra iaf :)

2010-11-08 @ 20:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0