19/11-2010


En liten söt present från Adrian.

Typ sånna här småsaker som gör hela mig dag och att jag inte kan sluta le!

Så nu ligger jag och myser ner mig i Soffan med Neo och äter frukt oh godis.

Denna veckan har varit en bra och skön vecka.
Den Började med att jag fick fin besök ab Elin samt hennes hundar saga och kingston.
Så jag och Neo tog en liten promenad i skogen innan vi gick in för att dricka lite kaffe och snacka skit.
Trevligt var det och en mycket bra start på dagen.
Jag och Adrian har även spelat en hel del "Little Big Planet" på ps3.
Det är ett mycket roligt spel som går ut på att man är en liten tyg docka som ska plocka upp klistermärken.
Klistermärkerna består tillexempel av nya kläder, frisyrer, kroppsdelar mm.
Sen var vi också hos barnmorskani veckan och fick höra bebisens hjärtljud för första gången.
Det var mysigt och kändes mkt bra att få höra det.
Det slog ca 144 slag i minuten och det var som det skulle.
Sen va Adrian iväg och lunchade med en kompis o jag valde att stanna hemma.
Så när Adrian kom hem hade han köpt ett kilo lösgodis tyo och en liten söt påse med en godisros och massa godis hjärtan.
Blev jätteglad och tycker nog att han är världens bästa pojkvän.
Sedan idag så har vi storstädat i Akvariet och i morron får vi ta lägenheten.
Det är tur att jag har han som hjälper mig med allt här hemma nu när jag har så ont i magen och ryggen.
Just nu är Adrian iväg med sin bror och jag och Neo ligger i soffan och tittar på Mythbusters.
Håller även på att leta efter massa fina pojknamn! :D
Det är mycket svårt men har faktiskt hittat en hel del fina som Adrian med ska tycka om.
Tjejnamn är mycket lättare än killnamn.
Där har jag vart säker ganska länge! :D
Där äter vi en massa godis, papaya och clementiner.
Har laddat ner näst senaste Harry potter filmen med.
Visade sig att ingen av oss hade sett den så det får vi nog ta och göra sen när han kommer hem.
Sen ikväll blir det bara fredagsmys och chill framför tv:n.
Jag är glad att jag har Adrian, Hoppas han vet om det och att jag älsakr honom mer än allt annat.
Trots att jag är så känslig och dryg just nu.
Men skyller på den lill* i magen som springer inne i magen just nu tror jag.
h*n rör sig en massa idag iaf, vilket är mysigt och känns hur bra som helst!



Kommentarer
Postat av: Jossan

144, av hjärtslagen att dömma är det en liten pojke :D

Flickor brukar ha högre :)

Fast vår lille kille hade iofs 156 nu sist:)

2011-01-03 @ 14:57:25
URL: http://josephinemorphin.blogg.se/
Postat av: Jossan

Oså, glömde ju:

Ja, visst är tjejnamn så mycket enklare?

du får berätta sedan vilka namn du tänkt på :)

2011-01-03 @ 14:59:02
URL: http://josephinemorphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0