12/11-2010


Igår morse när jag vaknade hade Lora, Adrian syster kommit på besök.
Det va mysigt!
Så dagen startade med en stor frukost, lite tv o en massa prat.
Där efter begav vi oss ner på knalleland en sväng och kollade runt lite.
Sedanåkte vi hem till Sophie, Johan och Tuwfa och blev bjudna på tacos! :D
Mums, åt en massa och hade det mysigt innan jag och Adrian åkte hem till neo.
Sedan skulle vi kolla på en film som jag inte klarade av att se på.
Den va äcklig.
Så jag låg och tittade på magen och bebisen sparkar och har sig hur mycket som helst under kvällarna.
Men igår så va det så mycke att man till och med kunde se det på magen.
Mysigt och Bebisen höll på så länge att Adrian med kunde se det :D.
Så idag gick jag upp vid halv 8 för att fixa med mina fredagsmåsten.
Sen kom jag hem till en glad pojkvän och en nykissad hund.
Skönt att jag slapp gå ut i regnet direkt efter jag kom in!.
Så om nån timma kommer Lora, Sophie och Tuwfa hem till oss.
Då ska de alla äta indisk mat medan jag ska gör aen fiskgryta till mig och bebisen.
Va mer sugen på det idag :).
Ikväll kommer även  min söta lillasyster Johanna!
Längtar tills hon kommer så ska vbi kolla på filmer och mysa en massa allihop!.
tror på en mycket bra dag idag, trots pissregn, is, halka och slask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0