12/3-2010


Just nu har jag snart ätit upp alla 40 kanelbullar jag bakade i förrgår.
Men denna gång har jag som tur är inte ätit upp allt själv.
För en gångs skull :P.
Bebisen sparkar och verkar ha det bra inne i magen.
Väldig tur enligt mig.
Måste även tipsa om en underbar låt från filmer "into the wild".
Om man söker på into the wild på spotify.
Så tar man och klickar på "Music for the motion picture into the wild".
Så kommer det upp hur mkt underbara låtar som helst!
Alla är toppen men min favoritlåt där just nu är society.
Lyssna på den!
I morron kommer även Sophie, Tuwfa ovh Johan på besök och ska fika en massa.
Det blir roligt och mysigt!
Johannas julklappar är fixade med och det känns bra att det är klart till en iaf!
Så Johanna får julklapp i år iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0