Världens FINASTE Jane och Chris va här<3


Fina Snabbisbilder på oss alla:D

Dagen började med att jag gick upp ur sängen seeeent!
Sov länge och njöt av att jag inte hade något speciellt planerat idag.
Sedan började jag ta tag i disken, men det va tråkigt så jag gav upp det och försökte komma på något "annat vettigt" att göra.

Så jag gjorde klart mitt CV och började söka en massa, massa jobb.
Nu hoppas jag på att det ska bli något napp, mina pengar börjar tyvärr tryta.
Precis när jag va klar med det ringde Charlotte (Charlotte är hon som fixar kontaktpersoner).
Hon berättade att hon hade två som hon tror passar mig, och jag tog dem båda.
Så det betyder, en heldag i månaden som jag ska vara med dem:)
Så jag blev glad, och kännde att nu börjar det komma igång.

Sen ringde JANE och frågade om hon och CHRIS fick komma och hälsa på mig:D
Jag blev överlycklig och glad för att de ville komma och sa ja:D
Så jag städade, diskade, sminklade mig och klädde på mig superSNABBT.
Sen tog vi en fika på TantGrön och därefter bar det iväg hem till mig.
Jätte roligt va det att träffa dem igen.
Chris yträffade jag för första gången och han verkar vara en hur snäll person som helst.
Så jag godkänner honom till Janes pojkvän.
Fina och underbara människor som jag redan längtar efter att får träffa igen!:D

Så sammanfattningsvis ver det en bra dag idag :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0