tänker..

Morgon friss och sitter i djupa tankar+funderingar
Morron friss och sitter i djupa tankar+funderingar...

Nu sitter jag här i mina tankar igen. Igår orkade jag inte riktigt skriva något. Men skriver några rader idag i stället.


Jag tänker, tänker och överanalyserar allt.
Jag önskar bara att det fanns ett sätt att fixa allt detta på.
Jag vill inte ge upp han, men samtidigt kan jag inte få han.
Han vill inte ge upp mig heller, men samtidigt tror han aldrig att det kommer bli lika bra som det en gång va, eller att han någonsin kommer kunna lite på mig igen..
Så vad ska jag göra?
Det känns så himla omöjligt, även om jag inte vill något hellre än att vara med honom.
Han säger att han älskar mig, men skulle inte klara av att träffa mig just nu..
Kunde jag spola tillbaks tiden, finns det mängder av saker jag skulle ändrat på.
Detta är en av de sakerna.

Men detta är väl bara ett stort exempel på att man måste prata i ett förhållande. Även om man aldrig sagt att man är tillsammans. Han va rädd att förlora mig så därför ville han inte bli tillsammans med mig. Medan jag tog hans gest som att han inte ville vara tillsammans med mig, och att sköt undan mig.
Är detta ett problem som kommer lösas, eller ska jag ge upp?
Jag älskar han, men tyvärr kan jag inte få det som är gjort ogjort, även om jag skulle göra vad som helst för det just nu..
Hoppas bara att han kan lära sig att lita på mig och att han förlåter mig. Visste jag att han älskade mig skulle jag aldrig göra som jag gjorde..

Festa idag?


Kommentarer
Postat av: Gabbs <3

Jo men fest låter najs! :D

Men. fest på 2 pers eller 100? :O

2009-09-12 @ 12:54:52
Postat av: Anonym

hahah gabbs du äger!;)

hahah det blir kanske fest på 2-100 pers;) <3

2009-09-12 @ 14:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0