Senaste dagarna..


Bilder från idag när jag gjorde min Septum..
men är så otroligt sugen på att tatuera mig igen.
Har målat en massa skisser som ligger på mitt tvbord :D


I Lördags kom Julia, Elin och Saga med bussen till Borås.
Jag skulle vara barnvakt åt trollungarna.
De kom tidigt och jag va nära på att försova mig.
Sen kom Världens underbaraste Jane och Chris till mig med.
De hjälpte mig med att vara barnvakt åt småsyrrorna.
Så vi åkte på badhus tillsammans.
Vi hade det JÄTTEroligt tillsammans.
Sen åkte vi hem till mig och jag gjorde mat.
Till efterrätt gjorde Jane världens kladdigaste kladdkaka.
Till det hade vi sprutgrädde och mjölk.
Efter det skulle ungarna ha ett kilo godis som jag hade köpt åt dom.
Vid nio va det dags att sova.
Julia, Elin, Saga och jag sov i min säng.
Janeoch Chris på soffan och en uppblåstbar madrass.
Det tog EVIGHETER att blåsa upp madrassen, men efter många om och men fick jag upp den.
Med hjälp av en specialsak jag uppfann:P

På söndagen blev vi väckta alldelles för tidigt.
Ungarna vaknade och gick upp halv sju.
Efter nårra timmar kom mamma och Johanna.
Mamma hämtade mina små skruttar och lämnade kvar Johanna här.
Senare på dagen åkte Jane och Chris hem o jag och Johanna hade det mysigt hemma hos mig.

Idag piercade jag Septum.
Blev JÄTTEnöjd och va på topp.
Men en sekund senare låg jag på bottnen igen...
Han kom aldrig, för att han ine orkade...
Så jag antar att han inte ville ha mig trots allt.

Tyvärr verkar alla de mardrömmarna jag har stämma.
Det jag drömmer, händer för tillfället.
För vissa betyder löften allt.
För andra verkar det inte betyda mer än ett sandkorn under skon.
Pallar inte vara vaken mer idag.
Klockan är 17.30 och nu ska jag sova tilll i morron eftermiddag!
Godnatt och önska mig lycka till med att inte drömma mardrömmar.
Kommer inte ihåg senast jag inte hade en mardrömm.
Tack Jane för S & B & Z.
Kanske kommer att kunna sova tack vare dig!
Jessica du hade rätt som vanligt.
Dum som jag är, försöker jag i alf..

Älskar er<3

Kommentarer
Postat av: jessica

du är långt ifrån dum älskling <3 önskar bara att du kunde förstå att du förtjänar så himla mycket bättre än honom. att du är värd så mycket mer. han är inte värd din tid eller extra chanser som du ger honom.

2009-09-23 @ 20:29:28
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0