Jag med världens underbaraste killar Gabbe och Navid!<3


Jag och Gabbs<3


Lördagen+Söndagen=Navid+Gabbs+Jenny=FESTA+CHILL I BORÅS

Detta är bara några av det bilderna från gårdagen och dagen. Gabbe kom hem till mig i Borås för att ta hand om mig. Jag blev jätteglad, för jag behövde verkligen han här.
Så han kom hem till mig och jag hade precis fixat en fest. Så vi träffade en killkompis till mig som heter Linus och åkte och festade med massa folk vi inte kände.
Jag och Gabbe pratade en massa och jag fick gråta ut på han. Sen när vi vart där ett tag så ringde Navid, (eller simon som alla säger till han). HAn hade det tråkigt och kom till Borås med för att stötta mig.
Så jag blev jätte glad, och fick två snälla killar hos mig som tog hand om mig.
Sedan spelade de in massa roliga filmer som just nu ligger uppe på min Facebook. Tycker att alla ska titta på dom om ni vill ha kul:P Sedan va de hos mig ett tag idag med, vilket gjorde mig gott. Ni fick mig att skratta och ha kul och glömma bort verkligheten för ett tag. tack för att jag har er <3 Tack till alla mina vänner som stöttar mig just nu! Bäst är ni, och jag älskar er alla verkligen!

Å på tal om "HAN" som jag har deppat för nu de senaste dagarna är det nog helt kört. Även om jag önskar att jag kunde få honom tror jag nog att det är helt omöjligt nu.. Det suger, men kan inte göra mer än vad jag gjort. Så nu är det dags att lägga det bakom sig och försöka gå vidare. Det kommer inte vara lätt, för jag älskade honom verkligen. But That's The Life.

Sedan hände nått som jag tycker är skitkul med idag!
Jag ska börja träna utvecklingsstörda barn i Fotboll, varje söndag, mellan 17.00 och 18.30. Peppar som fan för det och va där idag. Jag kom 30 minuter försent, men det gjorde inget och han sa att det va självklart att jag skulle få det!:D Där träffade jag några av de barnen jag jobbade med i somras! :)  


Kommentarer
Postat av: Gabbs <3

Anytime hunn! :D

Slap (in a positive way)

Och muppar är ju najs ^^

2009-09-13 @ 19:31:57
Postat av: JustaFarytale

underbaraste är du!hahahah vi gillar SDLAPS in positive ways:P

haha jaa underbaraste är dom!! <3

2009-09-14 @ 10:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0