Idag..


Idag var detta tyget min insperation för sminkningen.
Har mörk
Gul, ljusOrange och kanonRöd ögonskugga på mig.
Svart maskara, rött läppstift, SilverVit glitter eyeliner hahah och mina blåa ögon x)


Idag vaknade jag efter knappt någon sömn av att telefonen ringde.
Hade drömt en massa mardrömmar som vanligt och var otroligt seg på att svara.
I telefonen var det en kvinna som jag ansökt jobb utav.
Vi pratade ett tag och hon skulle återkomma om jag skulle på en intervju som personlig assistent.
Då ska jag vara en personlig assistent åt en pojke på 6 år.
Men hon sa att jag kunde få chans att vara personlig assistent åt två barn till på 7 månade gamla.
Blev jätte glad, och väntar nu ivrigt på att hon ska höra av sig igen.
Så snart kanske jag har jobb:D:D
Jag ÄLSKAR ju barn och vill vara personlig assistent, så detta hade ju vart perfekt!!:D
HappyFACE!!

Sen va jag inne i stan en sväng och tog en långpromenad hem.
Men som vanligt fastnade jag inne på myrorna.
Så jag köpte två presenter åt Saga och Paula som båda fyller 5 i veckan.

Så just nu känns det ganska bra med mig.
Förutom att jag saknar några personer alldeles för mkt!
<3

Kommentarer
Postat av: Jessie

Det finns ingen vackrare än dig Jenny. Wow säger jag bara!



En jättemassa grattis :D hoppas att du får jobbet. <3

2009-09-29 @ 19:24:46
Postat av: Jenny

Joo jessie, många/alla är vackrare än mig, du med! <3

jag hoppas med det! fatta glad jag skulle blitt!!:D <3

2009-09-29 @ 22:06:44
URL: http://justafarytale.blogg.se/
Postat av: Melie

Vad fin du är, gumsan! :)

Åh, vad kul!!!

Är jätteglad för din skull!

<3

2009-09-30 @ 08:00:04
URL: http://meliez.blogg.se/
Postat av: Alexandraida

Håller tummarna för att du får jobbet gumman.



Du är så Vacker.

Tänk att vi är av samma kött och blod =P

2009-09-30 @ 17:58:41
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0