Många frågor, men inga svar...


Fortfarande sjuk, med feber, smärta och hosta..

Det är jobbigt att vara sjuk.
Det enda man orkar göra är att ligga i soffan och inte göra något alls.
Men så har man tid  för att tänka.
Tyvärr,  är det i mitt fall.
Jag sitter och tänker på dig som vanligt.
Letade upp mina örhängen där det står ditt namn innuti och tog på mig dom.
Jag har så många frågor, men inga svar..

Vad gör du nu?
Ser du mig?
Finns det något efter döden?
Väntar du på mig?
Varför har du inte gett mig ett tecken?
Håller du om mig när jag är ensam och gråter?
Är du min skyddsängel?
(Den där skyddsängeln du sa att du skulle vara till mig om du dog)..
Men du lovade att aldrig lämna mig.
Så varför lämnade du mig?

Jag saknar han något så enormt mycket just nu.
Folk säger att den rätta finns för alla.
Att det alltid finns någon till alla.
Men du var den rätta för mig.
Hur blir det nu då, när han som va den rätta för mig dog?
Varför kan jag inte hitta någon som älskar mig lika mycket som han gjorde?

Någon som skulle göra allt för mig.
Någon som aldrig skulle sätta någon/något annan framför mig.
Någon som älskade mig lika mycket som jag älskar honom.

Skulle göra vad som helst för att få den känslan igen.
Du sa alltid till mig att om du skulle dö, skulle jag bli lycklig iaf.
Men varför är jag inte lycklig då?
Varför saknar jag fortfarande dig så mycket att det gör ont?
Varför blir jag alltid sviken när jag vågar hoppas på att det kommer bli bra?
När jag vågar älska någon igen, försvinner han med iväg..
Hur ska jag kunna gå vidare om jag inte vågar släppa taget?

Jobbigt är det!
Alla frågor snurrar runt i mitt huvud.
Detta minskar inte precis min feber..

Pratade med mamma innan idag med.
Vi pratade om att jag va rädd att jag hade fått svininfluensan.
Men det trodde inte mamma.
Sen pratade vi om det där vaccinet jag borde ta när det kommer ut.
KUL att det innerhåller ägg.
Jag som precis blivit allergisk mot det.
Hur ska jag göra nu då?
BLÄÄ, detta är inte min dag!

Jobbigt, så nu ska jag snart lägga mig och hoppas på en bättre morgondag!

Kommentarer
Postat av: gabb3

Omg! Jenny gets the swine flu! :D

2009-09-25 @ 08:29:48
Postat av: Jenny

hahah dumma dig, säg inte så, blir nervös ju xD

2009-09-25 @ 10:52:14
URL: http://justafarytale.blogg.se/
Postat av: Sara

är det örhängena du fick av mig?

det kommer bli lättare med tiden, men vissa saker får man bara ta o lära sig o leva med.

2009-09-25 @ 23:08:33
Postat av: emma

riiiktigt tjusig bild!

2009-11-18 @ 10:51:53
URL: http://beeatbox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0