De 2 bästa dagarna på länge..


    Världens finaste John! <3
    (tack för dessa två dagarna)

Igår va jag på arbetsförmedlingen.
Det va la inte det roligaste, men lärde mig lite.
+ att några som va där va riktiga stolpskott! xD
Tror jag har större chans än dem att få jobb i alf, taskit som fan, men sant.

Sen när jag kom hem och bara hade vart hemma ett litet tag fick jag sms av John.
Där stog dte att han faktiskt ville träffa mig.
Jag blev jätteGLAD.
Trodde att jag aldrig skulle få träffa honom igen.
Senare på kvällen kom han hem till mig.
Vi hade det hur mysigt som helst.
Sen på natten gjorde jag mat åt han.
Hela tiden fick jag kramar som värmde ända in i själen.
Sen idag sov vi LÄNGE.
Trots mardrömmarna jag hade under natten och på morgonen, va det länge sedan jag sov så bra.
Varje gång jag vaknade och kollade upp låg han brevid mig och höll om mig.
Sen gick vi upp, låg i soffan ett tag innan vi klädde på oss.
Sen gick vi en LÅNGpromenad ner till knalleland.
Vi va inne på Knallerian, Storknallen och sen Myrorna.
Både jag och John har en sjuklig besatthet av glas.
Inne på Myrorna hittade vi båda en massa fina glas vi köpte.
Sen gick vi vidare till Willys, där jag köpte mat åt mina systrar som kommer i övermorron till mig.
Sen gick vi hem och la oss i soffan ett tag till och kollade på TV.
Efter ett tag var det dagsför han att åka hem igen.
Massa, massa, massa långa kramar blev det.
Men jag ville inte släppa han.
Önskar att han kunde stannat längre, eller att jag hade haft koppel på han så att han inte kunde åka hem.
Men jag är väldigt glad för att han va här.
Saknar han redan<3

Så i morron blir det Shalgrenska och träffa massa fint folk i Göteborg!
I övermorron kommer 3 av mina systrar och kanske 2 kompisar och hälsar på:D

MASSA KÄRLEK PÅ JOHN SOM VA HÄR HOS MIG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0