BLÄÄ..


Mår PISSdåligt idag!

Har 39,7 graders feber, och ont i hela kroppen.
Är deppig och fryser som bara den!
Ligger i soffan med fodrade byxor, två tjocka stickade trjöjor, två filtar och ett täcke.
Snoret bara rinner och har röda påsar under ögonen.

Gjorde allt för att se pigg ut idag när jag skulle på möte.
De sa att jag såg pigg och fräsh ut även efter alla nysattacker och snörvlingar.
Sen sa dom att jag skulle hem och vila, så jag är frisk på nästa möte.
Men mötet gick bra och jag återvände hem till min soffa.
Va på Netto innan med och köpte mjölk och på apoteket och köpte sånna där tabletter man lägger i mjölken.

Nu önskar jag bara att jag hade nån som kunde komma hem till mig och ta hand om mig.
Som kunde hålla om mig och värma mig.
Nån som kunde bedöva ensamheten
ÖNSKAR ATT DU VA HÄR ♥

Men nu orkar jag inte sitta här och skriva mer.
Ska lägga mig ner i soffan igen och kurera mig med piller och tv.
Skicka mess till mig och få mig glad!


Kommentarer
Postat av: Gabbs <3

Oj...

Använder du den i munnen?! :O



Förlåt... Jag kollade i fel hål...

2009-09-23 @ 20:18:59
Postat av: Gabbs <3

MAHA! Väm er dön hör DU!?

2009-09-23 @ 20:19:52
Postat av: Jenny

Gabbs: haha jaa jag använde den i munnen, annars är det äckligt ju:)<3

Dön? hahah fattar inget som vanligt:P

2009-09-23 @ 20:28:09
URL: http://justafarytale.blogg.se/
Postat av: Gabbs <3

synd att jag använde just den där i röven då :O



Dön hör=Den här

2009-09-23 @ 20:33:13
Postat av: Jenny

Gabbe: hahaha fast just min har du aldrig haft i röven och ingen annan heller för den delen:P <3

jag tror att det kanske är John.. typ:(

Men vänner får med komma och ta hand om mig;)

2009-09-23 @ 20:42:55
URL: http://justafarytale.blogg.se/
Postat av: Lina

varför är du så snygg när du är sjuk!?... det är inte rättvist...

2009-09-23 @ 20:43:35
URL: http://track01.wordpress.com
Postat av: Jenny

Men Lina, jag är verkligen inte snygg, och speciellt inte när jag är sjuk:O

Du är snyGG!

2009-09-23 @ 20:49:20
URL: http://justafarytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0